krångel på blogg.se eller i huvet?

Jag vet inte om det är blogg.se som krånglar eller om det är jag som är virrig, skrev iallafall ett inlägg förut i skolan, har det kommit ut tro?
Iallafall, skit samma!
Nu är jag hemma, äntligen. har bara längtat hem hela dagen, ända sen jag åkte imorse. jag är inte pepp alltså,
man tror att det ska vara varmt ute men det är iskallt verkligen. jag har sån otrolig huvudvärk så jag bara vill sova, men jag är sjukt lättad över att det inte är något jag behöver plugga nu innan helgen! matteprovet är ju klart, men fick reda på att vi snart ska ha meku-prov.. suck! det som är så sjukt svårt. hatar det.

nu ska jag iallafall fixa massor, sova lite och kanske åka till erik senare. Vet fan inte om jag pallar det seriöst, men får se! hörs sen ska sleepa. puss

mitt svenska-arbete är äntligen klart! som jag har jobbat och fan va nöjd jag är.

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Vad handlar ditt svenskaarbete om då? :)

2009-03-27 @ 13:17:57
URL: http://gilraen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0