låda med ork

Tur att jag har nån som andreas ibland när jag inte har nån ork, då fixar han så snällt en låda.. tack!
Nu ska jag ut och orka mig på en promenad med honom tänkte jag, sen ska jag sova tidigt för imorn är det match tidigt. jag dör hellre. puss

 _________________________________
|                                                                           |
|                                                                           |
|                                                                           |
|                                                                           |
|                   ____________                            |
|                   |                           |                           |
|                   | Låda med ork |                           |
|                   |__________ _|                           |
|                                                                           |
|                                                                           |
|                                                                           |
|                                                                           |
|________________________________|
tack hörru, behövs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0