lite smått och gått bara

berättade jag att jag faktiskt fixade håret på erik?
Jag fick faktiskt ut alla tovor, efter många om och men! 
Och ja, erik började nästan grina där en gång och då fattar ni vad mycket tovor han hade! 
eller så är han bara allmänt mesig.. 
Och idag kan jag också meddela att hans hår är minst lika tovigt som innan.. 
antagligen efter hans vilda och svettiga kväll med grabbarna igårkväll.
tur att jag åkte därifrån innan kan jag ju säga!

nu sitter jag här i skolan och kämpar ihop en tidning, min uppsats om arvikafestivalen is finally done! 
så nu passar jag på att blogga lite faktiskt, och sen har jag en lektion med mitt favoritämne, matte <3 
trodde ni på det? sämst är ni isåfall. Jag hatar matte. eller jag fattar ingenting så det är inte så konstigt. 
Jag slutar iallafall tidigt idag, ca tio i två. Då ska jag gå på stan, jag vill shoppa men jag orkar inte. 
sen ska jag leka med erik, vi ska baka lite. punkt slut.
Eller är ni läsare intresserade av varje liten detalj i mitt privatliv? Let me know isåfall!


igår åt jag vanlig glas (ajjabajja!!) OCH drack mjölk hos djävuls-erik, han tvingade mig.. :( så hur mådde jag? baad

Kommentarer
Postat av: erik baby boi

du är knäpp o tokig goding:(<3:D

2009-03-09 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0