min dag, streesss

Hej på er! guud vad jag är stressad nu hörrni. men ska kladda ner ett snabbt inlägg innan jag drar iväg.
Vaknade iallafall med snutten, otroligt mysigt. bara det att jag fick åka till skolan själv eftersom han hade ont i huvet, inte kul! fast det hade jag med men det hindrar inte mig, även om jag skulle vilja ligga kvar där med honom.. var ju tvungen att lämna in min svenskauppgift ju!
sen rullade skolan på väldigt sakta, efter det så träffade jag Linnéa och Shanelle i stan, de åker ju tyvärr på måndag, kommer sakna er fett mycket alltså! och jag hoppas ni har många fina skor med er hem till mig hihihi.
Sen åkte jag på träning, var ensam tränare märkte jag efter ett tag. suck sa jag då men bet ihop och en mycket lekfull träning fick jag till! Nu är jag hemma, har nyss tryckt i mig mat och ska snart med bussen. Ska på bio ikväll! Lisa och jag ska nog se män som hatar kvinnor, men vi får se när vi kommer in. Efter det åker jag till erik och äter vofflor, hörs då men hans tangeltbord funkar inte så det är inte kul att blogga alltså! haha. puss ha en bra fredagskväll!


hoppas den är så bra som jag tror den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0