min födelsedag

Nu är jag hos pappa, har stadgat mig här för helgen + måndag&Tisdag. Och just ja!
jag fyller ju år, och förut va släkten hos mig. Jag åkte med halv 5 bussen hem, kom hem precis när alla andra kom. Mormor, farmor, pappa, syster, peter, bror jag och mamma blev det till slut. Vi fikade (jag spydde nästan eftersom det enda jag har ätit idag typ är bakelser, berättar varför sen) men när jag fick presenter så blev det helt plötsligt bra igen!
Jag fick iallafall pengar, ett laptopbord som man kan ha i sängen osv, massa tallrikar och muggar (assnygga, äntligen fick jag mina tallrikar!) och body lotion, body butter och body skum. massa lotter också, fast jag vann 50 spänn..
sen lite småsaker osv.. nöjd är jag väl aldrig men det va chiprraa!

I skolan iallafall, gick in på svenskan och satte mig hos johanna. Hon berättade varför jag inte fick köpa nått från cafeterian på hela veckan (Vi hade gjort upp att vi inte skulle det) och det var för att hon skulle köpa en chokladboll till mig. snällunge!!
Sen kom hannis in i klassrummet, söt och glad som vanligt. Efter en stund smög hon upp ett paket ur väskan, och jag blev lite misstänksam. Sen hade jag helt plötsligt det färgglada presentpappret i handen med något konstigt innuti. Jag öppnade och fick se en otroligt fin rosbukett. Med rosor i alla möjliga färger osv. JÄTTEFINA! blev helt paff och hur glad som helst verkligen. hade ju inte förväntat mig nått av er hörrni! Sen sjöng klassen så fint på shk:n så, fick också många private songs från hanna också lite överallt. Efter skolan bjöd hon mig på fika (hade ätit johannas chokladboll innan vettni) men åt gladeligen upp wienerbrödet. Sen åkte jag hem, fick se värsta bakelsebordet hemma. yippiee tänkte jag.. inte. OCH SNART KOMMER BRUDARNA OCH SKA FIRA MIG. MAJA HAR MED TÅRTA. När ska godsakerna ta slut egentligen..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att du blev nöjd med alla presenter. Men det är ju inte det viktigaste. det viktigaste är ju att du är 18 om bara mindre än ett år nu. Jippi!

Hihi, allt för Louise the födelsedagsbarn. <3

2009-03-14 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0