nemen vad är det för dag?

Godmorgon godmoorgon! Vid detta laget borde alla veta vad det är för speciell dag, jag fyller faktiskt år ! :)
Och dagen är då fullproppad med tårta och presenter, så dilemmat följer, hur ska jag hinna blogga?
Ja det vet man ju inte, beror ju på huur många presenter jag har att öppna och tacka för. hehe.
Men dagen ser iallafall ut såhär:
¤ 09:30 - skolan! självklart ett måste även en sån här stor dag
¤ 17:00 - Min älskade släkt kommer.
¤ 20:00 - brudkalas at my plaace, älsklingarna kommer och vi ska mysa som bara fan.
¤ ~22:00 - utgång?

Första grattiset kom ungefär 20 över 12 och det kom av ingen mindre än erik. Efter det så var vi uppe till 4 ungefär så jag har inte sovit så mycket..
Andra grattiset kammade Emma Lindell hem, 20 över ett var det ungefär.

nej men självklart jag bloggar mer senare, vem vill missa vad jag gör en sån här dag?!

jaha då har man vuxit ännu ett år till då, 17år. inte dåligt!

Kommentarer
Postat av: mor

GRATTIS!!..älsklingsdottern min...=)

Det där kortet är taget dagen innan du fyllde 2 år och redan då gillade du att baka, eller ja..kladda...=)..Ha en helt underbar dag!

Älskar dej!

Mor

2009-03-13 @ 08:56:41
Postat av: emma

inte dåligt med en andra plats :D

2009-03-13 @ 13:22:54
URL: http://emmalindells.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag skickade tidigare än något av dom 2 första smsen:P

2009-03-13 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0