nya glajjor och massa tjat

vilken sjukt bra dag! ni fattar inte vad glad jag har varit hela dagen. Iallafall efter skolan.
Det började med skolan, solen sken och jag hade shk-prov. skrev provet och gick ungefär. vet inte alls hur det gick, det visar sig!
sen åkte jag och jenny och köpte cigg, sen kom vi på att det var pannkakor i skolan så vi åkte tillbaka och åt. sen hade vi asbråttom till bussen hem så när vi kom till torget så stod bussen där, och vi bara kuutade!
Jag hade högklackat men jenny va pigg på att springa. så hon sprang efter bussen ända till donken medans jag var på andra sidan stan, typ. Hon han endå inte med bussen så vi möttes igen. sen åkte vi hem, jag kom hem och bloggade, sen tog jag ju bussen in igen.
Solen sken som bara dännn och jag blev så pigg så. träffade erik i stan och allt var frid och fröjd. sen träffade jag ida och gav henne ciggen jag köpte åt henne och sen gick jag och erik på stan en stund.
Jag köpte nya solglasögon och sen fick jag höra att jag köper massa saker hela tiden blablablaa. jag köper ju inte mycket..eller. inte så.
sen iallafall så orkade vi inte va i stan så vi åkte till honom, där såklart glömde jag mina solglasögon! så nu är jag utan. och TYVÄRR så var det sånna glajjor erik skulle kunna ha så jag kommer sjävklart inte få tillbaka dom. yay!

kan ju inte fota dom eftersom de ligger hos erik och myser nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0