sjuk som fan

godmorgon kära bloggen, ja jag är nyvaken och har inte haft orken att ens sitta vid datorn idag. Varför? jo för att jag är dundersjuk. Igår åkte jag till erik på kvällen med lite halsont, men sen smög all annan jävelskap på mig på natten. huvudvärk, täppt i näsan så jag knappt kunde andas, det blev varmt och kallt hela tiden och världens illamåendeattacker blabla.
Därför blev det också en sömnlös natt för mig, också för erik. Ber om ursäkt för det grabben. Men att ligga uppe hela natten och bara prata kan leda till mycket bra. Tex att jag ska gifta mig med honom då han är 30 år eftersom han planerar på att bli stenrik vid den åldern. sånna saker är alltid bra att veta!

Nu vet ni, och nu ska jag ner i sängen, där jag spenderar kvällen!

denna bruden skulle jag ha lekt med idag annars

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken jävel jag är ibland! hahahha<33 krya på dig baby

2009-03-04 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0