spritmarinad, yummie

fan fan fan FAAAAN!
Fan som sagt.
vet ni?
jag skulle gladeligen tömma min nya väska som jag fick igår och som jag hade igårkväll med mig på festen. Jag började plocka ur min pojkvänns öl och märkte att dom va helt blöta. Jag grävde lite och fick upp min festkamera (den lilla svarta) och märkte att kamerafodralet var helt marinerat av något flytande. jag luktade.. kiss. nej jag skojade. SPRIT.
Jag gick längre ner i väskan och allt, verkligen ALLT var blött. Och tills jag kom till min älskade (föredetta älskade) spritflaska så hade jag redan förstått att det var den busen som hade läckt. Och klart jag hade rätt, dum och full som jag var igår så stängde jag inte flaskan ordentligt när jag la ner den i väskan. Det resulterade i inte så gladeligen att allt mitt innehåll i väskan hade blivit smaskigt marinerat av min sprit. Det var kameran som fick den största smällen, synd nog. men aja, festkameran kanske ska lukta sprit och nästan inte funka? vad vet jag. Sen var det allt det andra också men jag tror jag räddade det mesta.
syndast av allt var väl att spriten är insugen i väskan och allt innehåll nu, den jag skulle haft ikväll.
för ikväll är det dags igen hörrni, vi har ju tvådagarsfest nu i helgen! yiihaoow. men jag får va nykter, eller suga på min väska hela kvällen.


här hänger min nya väska (en av dom, jag fick tre) på tork, den luktar SPRIT!

Kommentarer
Postat av: Agnemyr

Det är väl bra att festkameran luktar sprit och knappt funkar? :>

Då är det ju en rikig festkamera!

2009-03-21 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0