stan

Now I am home.
det blev att jag åkte in til stan med pappa och hans tjej förut, jag gick på stan en stund och de gick på stan en stund.
Jag åkte i mysbyxor för de kom lite snabbare än vad jag hade förväntat mig så mina tights hade inte hunnit torka. Så när jag kom till stan var jag tvungen att gå och köpa ett par nya tights, och sen blev det en t-shirt också. Kan nog visa imorgon!
Sen väntade vi på att erik skulle sluta och sen åkte vi och handlade och nu sitter jag här och väntar på den efterlängtade lördags-maten.
Ikväll vettefan vad det blir alltså, jag är ju bjuden på tvådagarspartayet idag också, men inte min pöjk tyvärr så jag vettefan vad vi hittar på! det visar sig. ciaoo

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0