tidningsproduktion

Deadline: 13:00! 
då ska alltså min grupps tidning vara klar. Jag är klar med det jag skulle ha gjort. Jag trodde inte det! Nu ska vi bara sätta ihop blaskan. Vi slipper alltså att sitta och jobba på reservveckan nästa vecka. Vet ni hur soft det blir då eller!!! ledig måndag och tisdag ungefär, höhöhöh! 

annars är det ganska soft faktiskt , Erik sleepade over som vanligt och han var vaken hela natten medans jag sov som fan. 
eller nej jag sov inte som fan, men jag sov iallafall! Man kan inte sova som fan med honom. 
sen var det dags för mig att prova hans kläder, och den största t-shirten som finns var som en långklänning för mig, ganska snyggt! 

fast den här grabben slår nästan allt

Kommentarer
Postat av: Alf

Det var ett jävla tjat på han där erik tycker jag!

2009-03-10 @ 14:57:04
URL: http://erikpeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0