to do - list

Tjo på er! hemma nu efter en ganska coosy dag, haft Rörlig bild hela dagen. Förmiddagen spelade min grupp in en film skitsnabbt, sen fick vi långrast och lunch så då kom älskling som redan hade slutat. Våran film var förövrigt bäst.
När jag började igen så somnade jag, var så sjukt trött. sen så när vi slutade så träffade jag ereyk igen och sen åkte jag hem. Nu är jag hemma, har lite saker att göra:
¤ Köpa en ipod
¤ Åka till kommunhuset
¤ baka negerbollar
¤ PLUGGA!
¤ Fixa mina naglar.. (nagelförlängningen borta, nu jävlar ska det sluta bitas)


Såhär såg jag ut idag i denna vårsol!!
gråa jeans, eriks tshirt, skinnjacka, peacesjalen och vintageväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0