träffar inte älskling på 5 dagar..

hej på er !
jag har nyss vart ute och följt erik till bussen.. han skulle jobba och jag måste hem till mamma och sen på träning.
han ska bort och kommer hem på söndag, söndag liksom. 5 dagar. holy makaroni! nej men aa det är ju tråkigt faktiskt..
IAllafall, träffade sonnyponny på väg hem igen, blev lite tjatter såklart. han tyckte jag va värre än kappahl, snyfft.
För alla som vet vem kappahl är så fattar ni nog.
Nu ska jag bara städa undan lite här och dra, pappa kommer hem snart.
Två lediga dagar har iallafall varit sjukt mysigt med älskling här, plus hela helgen. Skulle nog kanske palla bo med han ändå ;) haha


jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0