det gick asbra!

blodproverna var lätt som en plätt! När hon skulle stoppa in nålen i armvecket så berättade hon att det skulle stickas lite, kör på tänkte jag. När nålen gick igenom huden så sprutade det blod, och det gjorde det inte förra gången.
Jag satt där, log som fan. Hur kan man tycka att det är läskigt/obehagligt? det är ju grymt kul haha.
Och när man ser att blodet bara sprutar in i det där röret så blir man ju helt hypnotiserad.. och sen när det var klart så var jag nära på att be henne göra det igen bara för att. Det är ju inte ofta man tar blodpprov direkt!
fast nu har jag lite ont i armen, men lätt värt det! haha


min kära arm, och för de som inte kan läsa så har jag kladdat lite mjöl
på handleden bara för jag tycker om det så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0