jävla telefonförsäljare

eftersom erik är en otroligt bra telefonförsäljare så är han minst lika bra på att övertala folk så därför sitter jag här nu, i stan, hos honom, och klockan är liksom midnatt.
Sjukt mycket cred till han som fick mig att ta bussen in till stan mitt i natten för lite godis. Ja det var vad han mutade mig med, typ. eller han skulle platta mitt hår också..

vet heller inte om jag ska till skolan imorn heller, har fett ont i halsen osv. Tillochmed mamma påpekade lite snällt att jag såg sjuk ut förut, men det gör jag väl alltid så. Går ju upp tidigt som fan endå så man kanske skulle pallra sig till skolan iallafall.. kvällens dilemma.

natti på er, nu ska jag äta upp eriks godis innan han kommer ut ur duschen!!

fina jävlar...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0