ledig idag föresssten

Jag är dötrött, klockan är kvart i 7 och jag skulle lätt kunna somna om jag la mig i sängen..fandå. Ska ju inte sova på minst 4 timmar iallafall.

förut när jag va i stan så träffade jag Linnea iallafall, vi hade lite småhemliga ärenden. 
Jag är en sjukt bra kompis, och det är hon med! för vi gör allt sånt tillsammans som man inte vill göra själv.
Vi finns alltid där med varandra. älsklingen och jag! (det värsta är att hon aldrig har läst min blogg, hahah!)
Sen gick vi och fikade, har jag vart borta i branäs nästan hela veckan så har vi fan mycket att prata om!

Sen åkte jag hem till erik, där jag fan tror att ordet chilla föddes. Efter vi chillat järnet så fetdissade han mig för smart1, så jag åkte hem och nu sitter jag här och väntar på honom igen. Jag kokar också kaffe (nej sånt kan jag inte) till min väldigt trötta familj som har däckat lite vart som helst. sängen, soffan och sängen. snark.

love you, fo shooooooooo!

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: det låter bra! :D Hur är det med dig då? Kram!

2009-03-02 @ 20:52:28
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0