Alien invasion?!?!

hellu i stugan! sitter hos erik, ska snart hem till mig.
tänkte bara berätta vad som hände igårvkväll.
Jag och erik satt ute på verandan, sen såg jag två orangea prickar på himlen som jag trodde var stjärnor eller nått först, sen såg jag hur de flyttade på sig skitfort jämför med sateliter osv. Sen kom det bara fler och fler, upp till 8-9 stycken. Det var skitobehagligt, vi trodde vi blev invaderade av aliens först, för vi fattade inte vad det var.
Vi sprang fort upp till eriks granne och ställde oss på deras balkong och kollade. Då hade ungefär 5 stycken försvunnit, men några var kvar och fortfarande flög runt i samma riktining. Efter ett tag såg vi på när en efter en försvann, eller snarare slocknade. Vi fick aldrig fram vad det var men eriks granne trodde det var ballonger av nått slag eftersom det var första maj osv. Men mysteriet är ännu inte löst..


Nån som också såg det eller vet vad det var?
jag tog bilder också men har inte lagt in dom än. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0