Grattis grattis!

Idag är heller ingen vanlig dag, för idag är det mammas dag igen, mors dag. OCH namnsdagen.
Grattis mamma igen!! hoppas du har haft en riktigt bra helg.

Idag vaknade jag hos älskling, städade lite upp efter igår medans erik låg och sov. Skulle sätta mig på altanen och sola tils han vaknade men då kom han ner i trappen och var jätteglad över att jag hade städat.
Vi solade en stund, det är grymt fint väder ! sen åkte vi typ in till stan, jag köpte mig en "magic bra" som jag ska ha under tubtoplinne imorn när jag steker i huvudstaden.
Sen åkte jag hem till mor, hade köpt med mat till henne från stan, sen åkte jag hem till pappa där jag var bjuden på mat.
nu är jag hemma, ska duscha, packa osv :)

vad sägs om min nya bh? eller mina bitar av en bh.. eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0