Känsliga läsare, läs ej

Nej jag har verkligen inte glömt bort bloggen igår, utan vet ni vad jag gjorde?
Jag hade fullt upp med att lägga mina matrester som jag hade i magen i eriks toa, på gräsmattan, på väg hem och i min kära spyhink här hemma. Jag var rejält sjuk helt enkelt.
Det började hos erik, jag gick hem igår efter första lektionen och åkte hem till honom. Fick springa ner på toan två gånger. Sen ville jag åka hem till mig och då följde han med. på väg till bussen till stan så spydde jag några gånger på gräsmattan. Gick på stan i typ en halvtimme och var dörädd för att spy där, men klarade mig. Klarade mig ända hem på hammaröbussen också, men så fort jag gick av så fick jag sätta mig och spy. Då hade all mat redan kommit upp så upp kom bara vattnet. Sen kom jag hem, erik tvingade mig i säng och jag spydde ett antal gånger och åt ingenting på hela dagen. Det lilla jag åt (två skedar fil) kom snällt upp efter.
sen sov jag ungefär hela tiden, och min stackars pojkvänn hade hur tråkigt som hellst.
Tackar som fan att du fanns där och tog hand om mig, älskling. du är fan bästa som finns och jag ljuger inte!

Idag mår jag iallafall bättre, har ätit och är en aning piggare. Inga kräkattacker heller, tack gode gud!!
inge mer bloggande idag, ska sova, vila, äta och sen träffa älskling och vara social, inte sjuk. Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman då<3 måste bara berätta att jag faktiskt inte är det bästa som finns, det är du!

2009-05-08 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0