massa skit och lite till

Ett blogginlägg igår, duktigt eller hur! inte.
Menmen! det kommer ändras faktiskt, hoppas jag. tror jag. vi får se. men ni och jag överlever endå.
Idag fick jag åka till skolan en halvtimme innan jag började, hade tid hos kuratorn klockan åtta! gah, men det gick bra.
sen gick jag hem två lektioner tidigare, hade / har ont i huvudet som fan, vartär mina glajjer? de är borta och jag hittar dom inte, nån som har sett dom?!
Idag har jag också "ledigt" från min pojkvänn och jag ska ha en jag-dag!
har fjärde twilight-boken nu, som jag tänkte läsa ikväll och så.
ska till pappsen också, hoppas på övningskörning i helgen..
puss iallafall så länge! hörs sen, lovar! peace

har by the way slutat igen! suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0