4:e twilightboken, nån?

Eftersom jag är både sjuk och ledig från pojkvänn så har jag en kväll för mig själv.
Jag har helt fastnat för Män som hatar kvinnor och eftersom boken är på ungefär 550 sidor så har jag en del att läsa.
Har ju kommit mer än hälften men jag vill läsa ut den så fort som möjligt så jag kan börja på fjärde twilightboken snart!
Nån som orkar låna ut den till mig för jag orkar inte gå och lägga pengarna på den sista boken när jag inte köpt dom andra..


ska bannemej se filmen Twilight ikväll ja!
(har redan sett den såå många gånger men skadar inte en gång till)

Kommentarer
Postat av: tommie bollen

första gången va med mig...

2009-05-04 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0