Screw my expectations

Att dricka en liter te innan man ska på bio, på filmen man har sett fram emot i ett år är INTE smart. Fast filmen va så otroligt bra så jag tänkte inte på det, men snacka om att jag var kissnödig när vi skulle hem!
Iallafall.. New moon, älskade twilightserie. Så sjukt bra film! Trodde nästan att jag skulle ha liite för höga förväntningar på filmen men den va bättre än vad jag trodde. Grinade x antal gånger, första gången Edward kommer upp på duken och alla i publiken låter "ååååh!!" Vi bara suckade och rullade ögon åt er. Ni som hade gjort pann-band där det står I (hjärta) Edward på.. Och ett sus går igenom salen när Jacob kommer upp halvnaken och nystylad.
Iallafall, jag säger som jag gjorde när jag såg första filmen, otroligt SEVÄRD.  omgomg kan knappt vänta tills juni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0