I´m screaming in your dreams


ska leka med min man imorgon, åh jag längtar!
saknaden är tuff, speciellt om vi inte har setts på länge,
sen i morse. såg hans söta ansikte sussa så gott i djupsömn.
tills jag var tvungen och skaka och hoppa på för att han skulle vakna.
och han blev skitsur på mig för att jag inte sprang ner och hämtade hans rakhyvel.
som han inte hade bett mig om, bara i hans drömmar. och ja han pratar i sömnen.
Oftast brukar han va sur på mig i sömnen, vet inte varför,
men jag kanske är mardrömmsmannnen i hans huvud, det vet man ju inte.
Iallafall ska vi leka imorn, eller han måste hjälpa mig med matten eftersom
jag lyckas vara trögare på det ämnet än honom... (och han är inte världsbäst på matte direkt)
Men såklart får han ut nått av det också, ska köpa med en liten överaskning, schhh!
Du får se imorn älskibäbis!

natti! eller jag ska worka på min fotobok lite..
spånispån

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är gooo<3 och jo jag kan min matte! Genius säger de flesta

2009-10-06 @ 02:00:04
Postat av: Anonym

han fiser i sömnen

2009-10-24 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0