I wanna be with you every minute of my life

Sitter hos min egna lilla darling. Han sitter där ute och sliter så svetten rinner, sätter ihop möbler och grejer. Ibland tar vi en liten rast med kaffe och lite xboxspel, vad som helst bara han blir nöjd. Slog han i ett skateboardspel, det trodde han aldrig och blev lite grinig.. bara för jag är bättre :)
Om en timme ungefär så har vi vart tsm i ett halvår. Shit det är länge, vi diskuterade det förut på lille torget i skoghall. Ett förjäkla bra halvår, men vårat andra halvår kommer bli mycket bättre :)
Så imorgon har vi fullt upp, mysa som bara denn så då vet ni. 
puss på min älskling, du är bäst och jag är så otroligt glad att jag har dig, och det vet du ju redan. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0