It´s time for popcorn-friday!

Tjagodkväll,
slutade vid 5, tack och lov kunde håkan släppa oss vid 4, så gick jag på stan och köpte lite hemlisar och sen bar det hem. Gött att äntligen krypa i myskläderna och softa efter en lång skolvecka. Helgen kommer bli supermysig! Imorgon träffar jag babe of my life tidigt, sen spenderas hela lördag och söndag i underbart sällskap av honom.
The one.

Gjorde slut på 36-bildersrullen förut, ska bli kul att få framkalla bilderna på torsdag och se hur det blev!
Har två rullar kvar men vet inte om jag ska spara dom, bra att ha! Man kan ju inte fota allt som man bara kan komma på och sen har man ingen filmrulle och sen får man superbra idéer! Så.. spar så man har!
Nu ska jag mysa ner mig i köksstolen och bara höra hur popcorna poppar i micron, KRAMIZZ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

PUZZZZZzZZZZZZ xD

2009-09-04 @ 21:57:09
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0