my beloved hottie!


Nånting jag verkligen kan rekomendera är ju faktiskt en termosmugg! Jag vet inte hur länge jag har haft min, två veckor kanske, och har haft med den till skolan nästan varje dag! HElt otroligt nödvändig grej om man kanske är som jag och älskar te och varma drycker på morgonen och när man är trött. Det är bara att fixa ihop en mugg te på morgonen med din älsklingssort och hälla i termosen och sen vipps så har du varmt te hela dagen i skolan! för det blir inte kallt på första taget inte.. ritkgit bra termos, fjuttiga typ 70 kronor på claes ohlsson.
köpköp tycker jag!

Kommentarer
Postat av: s

söt du är louise :D

snart är du inte ensam med din fina lilla termos ;D

2009-09-22 @ 00:19:32
URL: http://sannalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0