It´s awesome!

godkväll, tänkte bara skriva ner en snabb liten godnatt-text.
ska snart krypa i kojs, börjar ett imorn men är förbannat trött så varför inte sova!
Gårkvällen var underbart mysig, vi hamnade på kvällen på uteserveringen på Amigo,
jag fick min älskade Grekiska sallad och världens mysigaste pojk. Efter vi hade ätit så satte vi oss inne (det blev ganska kallt..) med en kopp kaffe och mysigt prat. En otroligt bra kväll med dig älskling!

Idag efter skolan så följde babe med mig hem, och vi satte oss med varsin laptop i soffan och skulle plugga,
blev mest farmville osv, men sen smackade vi ihop dom och myste i soffan med en doritos-påse och tv.
Fick också fota honom + honom och mig, till fotoupggiften jag har i fotokursen.

Köpte min efterlängtade ml-l3:a idag!

Mycket bra fjärrka, rekomenderas :)
godnatt, peace mannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0