you can really kiss my ass, blogg.se!

goddag mitt i natten.. kom hem för en liten stund sen, vart med några flickor på myskväll som var riktigt rolig:)
Trött som ett as så skulle icke tacka nej till att krypa ner i sängen nu, men blir uppe ett litet tag till.
tänkte nämligen börja lite på mitt jobb, eftersom jag har blivit en workingbusinesswomen och har ett pyttejobb. Har jag berättat det kanske? DEsignar iallafall öletiketter och har väl deadline snart.. så tänkte iallafall börja knåpa.. Första beställningen, värmlandsöl. kommer bli en rolig uppgift. speciellt om man får ölen i äkta vara sen när det är färdigt, med min etikett och allt. höhö.
puss på er,

MEN! jag som tänkte lägga ut min "hög konstrastbild" här till min fotouppgift.. den är klar iaf och blev riktigt läcker:)
fuck blogg.se, !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0