No one ever takes a photograph of something they want to forget

Igår var jag iväg och blev studentfotograferad!
Jag blev nöjd och Erik Nygren blev också väldigt nöjd.
Några av bilderna ska användas till reklamblad och bilrutebild, och sen får jag bilder till privat bruk!
Här får ni ett smakprov på exempelbilder:
Annars då? Livet leker. skolan rullar på och jag ligger hemma.
Vi drar iväg till Ayia Napa om 16 dagar och står i studentmössan på flaket om 29 dagar!
Sjukt, jag vet. Underbart, inget skämt!
Tiden innan slutet (eller början) ska jag bara spendera med världens bästa vänner och
min fina fina favorit! Som sagt, livet leker.

Kommentarer
Postat av: sannisen

du är allt bra du kompis! kom ihåg det och glöm aldrig bort mig när allt detta är över! PUSS

2011-05-12 @ 00:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0