Who´s gonna save the world tonight?

Detta askmoln som nu flyger in i Sverige om en och en halv timme typ är ett jävla påhitt. Hoppas jag.
Det kan förstöra en massa saker ifall Arlanda inte kan släppa iväg några flyg. Än så länge gör de det, så får hoppas att det fortsätter så och inte blir värre! Då kanske vi blir kvar i Sverige och det skulle bara vara galet!
Vill så gärna iväg, till ett annat land, med världens bästa. Festa, sola och käka nudlar.
Idag gjorde jag mitt sista prov på gymnasiet. Fick 20 poäng. Godkänt var 19! Sjukt dåligt gjort men bättre än jag trodde. Orken till plugget har liksom försvunnit. Tröttnat på skolan helt, ska bli skönt att ta studenten! äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0